Dlaczego warto zdecydować się na centralkę voip?

Warto mieć świadomość, że centralka voip jest to zdecydowanie łatwiejsza, a także tańsza w utrzymaniu opcja szybkich połączeń przez internet. Godny uwagi jest fakt, że zastosowanie wspomnianego rozwiązania pozwala na znaczne zredukowanie ewentualnych kosztów dzięki zmniejszeniu liczby linii telefonicznych. Co warto jeszcze wiedzieć o centralce voip, jakie są jej największe atuty?

Możliwość zwiększenia efektywności sprzedaży

Rozwiązanie pozwala na oszczędzanie na kosztach połączeń. Warto mieć świadomość, że łącze internetowe zapewnia znacznie niższą cenę za połączenie w porównaniu do centrali analogowej.

Firma może w ten sposób zadbać o zdecydowanie lepszą obsługę swoich klientów. Możliwe jest bowiem zbudowanie praktycznie dowolnego kierowania połączeń, a także wykorzystanie różnych strategii dotyczących kolejkowania określonych rozmów.

Możliwość swobodnego wdrażania i administrowania

Firmy, które zdecydują się na omawiane rozwiązanie nie muszą obawiać się ewentualnym wdrożeniem. Centralka VoIP jest bowiem dostępna w chmurze w formie bardzo wysokiej jakości usługi abonamentowej. Przedsiębiorstwo nie będzie tym samym potrzebowało praktycznie żadnej specjalnej infrastruktury poza komputerem, który będzie miał dostęp do internetu, a także telefonem.

Możliwość analizowania i raportowania

Firma może bez żadnego problemu w dowolnie wygranym przez siebie momencie generować:
– statystyki
– billingi
– raporty

Ponadto bardzo często wymienianym atutem centralki voip jest opcja eksportowania i importowania książki kontaktowej. W ten sposób przedsiębiorca będzie mógł spojrzeć na komunikację w swojej firmie z zupełnie innej perspektywy. Możliwe jest również rejestrowanie wybranych rozmów dzięki praktycznie nielimitowanej przestrzeni dyskowej. Firma będzie mogła dzięki centralce voip zagwarantować bezpieczeństwo wszystkim swoim rozmówcom, dzięki temu, że nie będzie rejestrowała najbardziej wrażliwych danych.

Podsumowanie

Centralka voip pozwala przede wszystkim na zdecydowanie lepszą komunikację. Przedsiębiorstwo może bowiem komunikować się w taki sposób, jaki będą oczekiwać zarówno stali, jak i potencjalni klienci, czyli czat, sms, telefon, albo email.

Bardzo istotne znaczenie ma także automatyzacja. Rozwiązanie umożliwia na automatyczne przekierowywanie określonych połączeń. Z kolei klienci będą mieli możliwość nie tylko pozostawienia wiadomości, ale również uzyskania dokładnej informacji, w jakich godzinach będą pracować konsultanci. Rozwiązanie jest niezwykle mobilne. Wystarczy podpiąć do omawianej centralki VoIP praktycznie wszystkie telefony komórkowe pracowników.