Internet obecnie daje nam bardzo wiele interesujących narzędzi jeżeli chodzi o promocję naszej firmy, naturalnie podstawą będzie strona internetowa na której zaprezentujemy naszą ofertę, dodatkowo często także możemy reklamować się w mediach społecznościowych, utworzyć swój fanpage na Facebooku.
Oczywiście warto pamiętać iż możemy wykupić reklamy płatne w mediach społecznościowych, reklamować się w ten sposób za pomocą platform Facebook, Instagram. Naturalnie wiele firm stawia na reklamę płatną w Google, wówczas nasza strona może trafić na widoczne miejsce w wynikach płatnych które znajdują się przykładowo nad wynikami organicznymi. Warto zwrócić uwagę iż użytkownicy internetu obecnie potrafią łatwo odróżnić wyniki płatne od naturalnych. Dlatego też wiele firm stawia na pozycjonowanie strony w wynikach wyszukiwania, z pewnością będzie to bardzo dobry pomysł aby docierać do dużej grupy klientów. Oczywiście w tym przypadku należy wykonać odpowiednią optymalizację strony, przygotować się merytorycznie, sprawdzić wszystkie aspekty techniczne. Dzięki temu będziemy mogli przygotować stronę w taki sposób aby była czytelna dla użytkownika, zoptymalizowana pod względem kodu czy też grafiki.
Pozycjonowanie strony w wynikach wyszukiwania
Pozycjonowanie to w dużej mierze zdobywanie odpowiednich linków prowadzących do naszej strony, w tym przypadku warto zwrócić uwagę iż mamy do wyboru wiele opcji różnego rodzaju katalogów firm, artykuły płatne, wiele miejsc gdzie możemy umieścić link do naszej strony, dzięki czemu będzie ona wzrastała w rankingu. Oczywiście linki które mają za zadanie pozycjonować powinny zostać odnalezione przez Google, na tej podstawie przeglądarka będzie rankować stronę. Dlatego też powinniśmy umieszczać linki w miejscach popularnych, warto zwrócić uwagę iż starsze strony które posiadają w sposób naturalny większą ilość linków przychodzących będą lepiej indeksowały nowe linki które się na nich znajdą. Aby mieć pod kontrolą cały proces z pewnością warto wykorzystać z odpowiedniego narzędzia, jak wiadomo sprawdzenie oddzielnie każdego linku w Google jest dość kłopotliwe i czasochłonne dlatego też możemy wykorzystać specjalne narzędzia takie jak google url checker. Dzięki niemu będziemy mogli automatycznie sprawdzić obecność w indeksie pozyskanych przez nas linków.