Obecny, niezwykle dynamiczny rozwój branży e-commerce jest widoczny gołym okiem. Coraz większa część konsumentów przekonuje się do korzystania z ofert online, głównie ze względu do rosnącego zaufania wobec sklepów internetowych. Bez wątpienia udział w tym ma także komfort tego typu zakupów, pozwalając przeglądać i zamawiać dowolne produkty bez opuszczania swojego domu.
Rozsądny sprzedawca powinien szybko podjąć kroki, aby przystosować się do nowej sytuacji na rynku. Przeniesienie swojej działalności do Internetu, przynajmniej w częściowym stopniu, to recepta na szybkie zwiększenie zasięgów i zyskania dostępu do zupełnie nowej bazy potencjalnych klientów, dlatego nie powinno się bagatelizować perspektyw związanych z branżą e-commerce.
Jakie wyzwania czekają nowego sprzedawcę internetowego?
Główną przeszkodą, na jaką natrafią sprzedawcy wkraczający na rynek online, jest bardzo intensywna konkurencja. Wiele przedsiębiorców, szczególnie w ostatnich latach, postanowiło rozszerzyć swoją działalność właśnie o sprzedaż online, stąd walka o klienta jest tu czymś na porządku dziennym. Aby nie pozostać w tyle, należy sięgać po nowoczesne i niezawodne rozwiązania, utrzymując dynamiczny rozwój sklepu oraz sprawną obsługę na wysokim poziomie.
Prowadząc własny sklep internetowy PrestaShop InPost, konieczne może okazać się skorzystanie z narzędzi, które przystosowane są do usprawnienia zarządzania sprzedażą, jak https://www.erpbox.pl/prestashop-allegro-ebay-amazon-integracja-pelna-korzysci/. Korzystanie z wielu kanałów jednocześnie oraz wzrastający nakład zamówień może sprawić, że samodzielne prowadzenie działalności okaże się niesamowicie czasochłonne. Aby uniknąć związanych z tym komplikacji, warto sięgnąć po system ErpBox, który pozwoli przyspieszyć i zautomatyzować obsługę sprzedaży.
Integracje w ErpBox – PrestaShop InPost i wiele więcej!
Sklep oparty o PrestaShop InPost jest bardzo dobrym startem dla internetowego sprzedawcy. ErpBox pozwoli na zintegrowanie go z innymi kanałami sprzedaży, znacznie poszerzając zasięg i docierając do nowych klientów. Korzystanie z tego systemu to wiele możliwości, a mianowicie:
- automatyczne pobieranie danych do wysyłki oraz informacji o płatnościach,
- pełna obsługa klientów w obu witrynach,
- połączenia przez API oraz import/export (csv, xml),
- wystawianie asortymentu na aukcje internetowe,
- szybka aktualizacja stanów magazynowych,
- wygodne dodawanie zdjęć do pozycji zamówienia,
- pobieranie danych na temat zamówień złożonych w serwisach aukcyjnych,
- dwukierunkowa integracja zamówień (wkrótce).
Warto skorzystać z tego rozwiązania, ponieważ przekłada się ono na dużą wygodę dla klientów, usprawnienie działania sklepu, oszczędność czasu oraz wzrost sprzedaży.