Pisanie artykułów może wydawać się łatwe, ale kiedy musisz użyć ich do sprzedaży swoich produktów, zadanie staje się nieco bardziej zniechęcające.
Nie tylko musisz napisać ciekawy artykuł, ale musisz dotrzeć z artykułami, które piszesz do tysięcy ludzi. Oto kilka świetnych wskazówek.Aby zwiększyć ruch na swoim blogu, dobrze wykorzystaj chmurę tagów. Pamiętaj, aby oznaczyć każdy post odpowiednimi i popularnymi słowami kluczowymi, aby odwiedzający mogli łatwo znaleźć to, czego szukają. Im łatwiejsza jest nawigacja po blogu, tym większy ruch uzyskasz.Zrób e-booka. To jest swego rodzaju portfolio, zbiór wszystkich artykułów, które napisałeś. Nie chcesz, aby była za mała, więc poczekaj, aż zgromadzisz dużą liczbę artykułów. Możesz użyć tego, aby pochwalić się swoimi umiejętnościami pisania lub sprzedać je osobom szukającym kolekcji artykułów.Ogólne informacje mogą być śmiercią w karierze marketera artykułów. Wszystko, co jest zbyt niejasne lub niepewne, działa tylko w celu zmylenia czytelników. Na przykład, czy zachęcasz ich do odwiedzenia tej strony, czy może mówisz im, że ten produkt lub pomysł nie jest dokładnie Twoim ulubionym? Który to jest? Unikaj niejasności w swoich artykułach, a unikniesz zamieszania.Pisz ciągle, aby doskonalić swoje umiejętności. Jak w przypadku każdej umiejętności, im więcej ćwiczysz, tym lepszym się staniesz. Staraj się pisać na różne tematy i różnymi tonami głosu. Dowiesz się, co działa dla Ciebie, a także zwiększy szybkość pisania.Upewnij się, że naprawdę zgłębiłeś temat swojego artykułu, zamiast używać go tylko jako narzędzia do promocji. Czytelnicy mogą w mgnieniu oka dostrzec samoobsługowy artykuł marketingowy podszywający się pod prawdziwą treść, podobnie jak wydawcy.
Ogranicz do minimum zawartość informacyjną i marketingową.Jeśli używasz artykułów do promowania swoich produktów partnerskich, upewnij się, że zawsze zmieniasz długość tych artykułów.
Będziesz chciał opublikować niektóre, które mają tylko 200 słów lub więcej, i możesz zagłębić się w inne artykuły zawierające 500 słów. Chodzi o to, aby zmienić głośność słów kluczowych i intensywność reklamy.Jeśli pojawią się rzeczy, które uniemożliwiają Ci regularne pisanie artykułu, spróbuj outsourcingu. Możesz opublikować to jako ofertę pracy na stronach takich jak Craigslist. Osoby zainteresowane Twoją reklamą mogą się z Tobą skontaktować i dostarczyć próbki. Następnie możesz wybrać, dla kogo chcesz napisać dla Ciebie treść. Może to być bardziej przystępne niż jakaś „profesjonalna” grupa pisząca online. Tylko upewnij się, że sprawdziłeś pracę przed złożeniem.Pisz dla ludzi, a nie dla wyszukiwarek. Wielu marketerów jest tak pochłoniętych optymalizacją słów kluczowych, że zapominają, że ich artykuły będą czytane przez ludzi. Zamiast upychać artykuł słowami kluczowymi kosztem czytelności, skup się na tym, aby artykuł był interesujący i łatwy do przeczytania. Nie zapominaj, że ostatecznie Twoja firma musi zaspokajać potrzeby ludzi.Sposobem na poprawę marketingu artykułów jest pozostawanie w temacie i dostarczanie konsumentom materiałów informacyjnych do przeczytania i przyswojenia. Artykuły, które są zwięzłe, ale nadal pełne informacji dla konsumentów, są lepsze, ponieważ nie odstraszą ludzi długość lub zanudzić ich na śmierć.Marketing artykułów może być najskuteczniejszym sposobem marketingu Twoich produktów, ale tylko wtedy, gdy piszesz artykuły wysokiej jakości. Upewnij się, że piszesz fantastyczne artykuły i rozpowszechniasz je daleko i szeroko. Gdy już to zrozumiesz, pisanie artykułów może być zabawne i warte dla Twojej firmy.