Bądź lepszy w e-mail marketingu już dziś dzięki niesamowitym pomysłom

Wiele firm korzysta z marketingu e-mailowego, aby stworzyć i zbudować odnoszący sukcesy biznes.

Może to być skuteczny sposób na śledzenie klientów i informowanie ich o specjalnych ofertach, nowych produktach, a nawet o nowych i ekscytujących rzeczach dotyczących Twojej firmy, które mogą ich zainteresować. Ten artykuł może pomóc Ci upewnić się, że Twoja kampania e-mailowa odniesie sukces.Rozważ użycie szablonu, który pozwoli każdemu odbiorcy otrzymać spersonalizowaną wiadomość w pozdrowieniu. Ludzie przychylniej odpowiadają na e-maile adresowane do nich osobiście i są mniej skłonni do odrzucenia wiadomości. Ta personalizacja jest łatwa do wykonania i pozwoli wzmocnić relacje z Twoimi klientami.Jeśli kupisz listę e-maili do wysłania, sprawdź i upewnij się, że jest aktualna. Czasami listy żaglowe mogą odpowiadać docelowej grupie demograficznej, ale są żałośnie nieaktualne. Liczba nieistniejących już adresów może sięgać 25% całej listy.Posiadanie widocznego linku, za pomocą którego dana osoba może zrezygnować z subskrypcji, to świetny pomysł. Nie zapomnij podać linku do anulowania subskrypcji i nie zakopuj go tak głęboko w tekście, że nie można go znaleźć. Celem jest zapewnienie klientom swobody wyboru tego, co otrzymają, a nie zmuszanie ich do czegoś, czego mogą nie chcieć.Strzeż się dołączania załączników do e-mail marketingu! Masowe wiadomości e-mail z załącznikami są natychmiast podejrzewane przez większość filtrów spamowych jako spam. Ponadto w dzisiejszych czasach wiele rodzajów złośliwego oprogramowania komputerowego i wirusów jest przenoszonych w załącznikach do wiadomości e-mail i ludzie są tego świadomi. Twój e-mail jest zagrożony natychmiastowym usunięciem, gdy zobaczy załącznik, nawet nie zostanie przeczytany.Zbieranie i analizowanie statystyk jest tak samo ważne dla sukcesu kampanii e-mail marketingowej, jak dla witryny biznesowej. Zainwestuj w oprogramowanie, które pozwala śledzić skuteczność każdego e-maila, od tego, jaki procent Twoich e-maili jest faktycznie otwieranych do tego, ile kończy się anulowaniem subskrypcji.Zapewnij klientom zachętę w e-mailach do nich. Bądź lepszy w e-mail marketingu już dziś dzięki niesamowitym pomysłom

Ludzie coś od Ciebie kupią, jeśli przedstawisz im powód, aby to zrobić.

Oferowanie kuponów, rabatów, wyprzedaży lub bezpłatnej wysyłki dostępnych tylko dla subskrybentów poczty e-mail to świetny sposób na utrzymanie ich na liście opt-in.Wszyscy wiedzą, że filtry poczty e-mail stają się coraz bardziej rygorystyczne. Grafika i inne rzeczy zawarte w wiadomościach e-mail są blokowane, więc czytelnik może nawet nie widzieć tego, co próbujesz powiedzieć. Dlatego dobrą radą jest użycie zwykłego tekstu z hiperłączem do Twojej witryny.Zawsze powinieneś upewnić się, że każdy adres e-mail, który posiadasz, jest poprawny. Nie trać czasu na otrzymywanie adresów e-mail, tylko po to, by otrzymać wiadomość, że adres jest nieprawidłowy. To ogromna strata czasu.Pokaż klientom, że ich cenisz, wysyłając tylko przydatne informacje. Chcesz zaimponować im czymś inteligentnym do powiedzenia, a nie wyglądać na bezduszną istotę, która po prostu chce wysysać z nich pieniądze. Do każdej wysyłanej wiadomości zawsze dodawaj coś wartościowego, na przykład wskazówkę dotyczącą usługi, sugerowane zastosowanie produktu lub specjalną bezpłatną ofertę.Przetestuj swoje wiadomości e-mail na różnych platformach przed ich wysłaniem. Upewnij się, że próbujesz przeglądać pocztę za pomocą różnych przeglądarek, klientów poczty e-mail lub urządzeń. Wiadomość e-mail będzie wyglądać znacznie inaczej podczas przeglądania w Gmailu niż na przykład w programie Microsoft Outlook.Jak już wiesz, e-mail marketing może być bardzo użytecznym sposobem interakcji z klientem. Możesz oferować specjalne oferty, nowe produkty i na bieżąco informować o wszystkich ekscytujących rzeczach dziejących się w Twojej firmie. Powyższy artykuł może pomóc Ci upewnić się, że Twoje strategie e-mail marketingowe osiągną wszystkie te cele.